Dentysta w sobotę Łódź

W związku z tym, że coraz częściej pytają Państwo o leczenie stomatologiczne w soboty informujemy, że gabinet Arie Stomatologia w Łodzi jest otwarty w soboty w godzinach 9-13. Dentysta w sobotę Łódź przyjmuje na leczenie zachowawcze (leczenie próchnicy) i doraźną pomoc w bólu. Przyjmujemy Pacjentów bólowych zgodnie z wolnymi terminami w grafiku, w godzinach pracy gabinetu. W miarę możliwości, prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty na pomoc w bólu od rana, wtedy mamy największe szanse znaleźć dla Państwa termin na leczenie.

W soboty nie ma niestety możliwości umówienia się na na leczenie protetyczne, ani na zabiegi u chirurga twarzowo-szczękowego. Takie zabiegi wykonywane są u nas w gabinecie przez lekarzy specjalistów w tygodniu, zgodnie z grafikiem pracy konkretnych specjalistów.

W soboty przyjmujemy nie tylko pacjentów bólowych, również Pacjentów którym z różnych powodów nie pasują terminy w tygodniu. Istnieje możliwość umówienia z wyprzedzeniem wizyty na leczenie próchnicy, ekstrakcje zębów oraz na wybielanie zębów.

Dentysta w sobotę Łódź – rezerwacja terminu:

• telefonicznie: 884-053-111 (zalecana szczególnie w przypadku Pacjentów bólowych, kontaktujących się w sobotę),
  • mailowo (rejestracja@arie-stomatologia.pl) lub przez formularz kontaktowy na naszej stronie – tylko w przypadku wizyt rezerwowanych z wyprzedzeniem. Na maile przesłane w piątek wieczorem i sobotę rejestracja odpowiada dopiero w sobotę popołudniu lub poniedziałek.